Bralni projekt

Lahko branje za bistri um: delavnice za krepitev spomina

20.11.2025
10.00 - 11.00
Knjižnica Velenje , študijska čitalnica
Knjižnica Velenje
Knjižnica Velenje, Šaleška cesta 21, 3320 Velenje

Delavnice za krepitev spomina v okviru projekta Lahko branje za bistri um so namenjene starejšim od 65 let. Izvajala bo Anja Popovič iz Zavoda Aktivna starost.
Projekt sofinancira Evropska unija.

Delavnice za krepitev spomina v okviru projekta Lahko branje za bistri um so namenjene starejšim od 65 let. Izvajala bo Anja Popovič iz Zavoda Aktivna starost. Projekt sofinancira Evropska unija.

Lahko branje za bistri um: delavnice za krepitev spomina

ZAVRTI IN SE RAZVAJAJ!

  • Kolo lahko zavrtiš enkrat na dan.
Poizkusi srečo
Never
Remind later
No thanks
Skip to content