Bralni krožek

Lahko branje za bistri um: delavnica za krepitev spomina

26.03.2026
10.00 - 11.00
Knjižnica Velenje , Študijska čitalnica Mestne knjižnice Velenje
Knjižnica Velenje
Knjižnica Velenje, Šaleška cesta 21, 3320 Velenje

Delavnice za krepitev spomina v okviru projekta Lahko branje za bistri um so namenjene starejšim od 65 let. Izvajala jih bo Anja Popovič iz Zavoda Aktivna starost. Projekt sofinancira Evropska unija.

Delavnice za krepitev spomina v okviru projekta Lahko branje za bistri um so namenjene starejšim od 65 let.

Izvajala jih bo Anja Popovič iz Zavoda Aktivna starost. Projekt sofinancira Evropska unija.

Lahko branje za bistri um: delavnica za krepitev spomina

ZAVRTI IN SE RAZVAJAJ!

  • Kolo lahko zavrtiš enkrat na dan.
Poizkusi srečo
Never
Remind later
No thanks
Skip to content