Bralni krožek

Lahko branje za bistri um: bralno srečanje

08.01.2026
10.00 - 11.00
Knjižnica Velenje , Študijska čitalnica
Knjižnica Velenje
Knjižnica Velenje, Šaleška cesta 21, 3320 Velenje

Tokrat se bomo z učenci CVIU, ki so sodelovali pri nastajanju knjige Ko besede pobožajo, družili ob branju haikujev.
Pogovor bosta vodili Andreja Kac in Brina Zabukovnik Jerič.
Projekt sofinancira Evropska unija.

Tokrat se bomo z učenci CVIU, ki so sodelovali pri nastajanju knjige Ko besede pobožajo, družili ob branju haikujev.

Pogovor bosta vodili Andreja Kac in Brina Zabukovnik Jerič.

Projekt sofinancira Evropska unija.

Lahko branje za bistri um: bralno srečanje

ZAVRTI IN SE RAZVAJAJ!

  • Kolo lahko zavrtiš enkrat na dan.
Poizkusi srečo
Never
Remind later
No thanks
Skip to content