Dora Draclin, oboa- Yaroslav Sadovyy, klarinet - Aljaž Razdevšek, saksofon - Branimir Norac, bas klarinet - Šime Vuksan, fagot
Kalamos reed quintet je prvi in edini kvintet pihal s trsnimi jezički v jugovzhodni Evropi. Ustanovljen je bil leta 2013 v Zagrebu, v kratkem času pa je izvedel niz recitalov na pomembnih odrih po vsej Hrvaški. Člani ansambla sodelujejo z vodilnimi orkestri in gledališči, dejavni pa so tudi na področju glasbenega izobraževanja ter studijske in festivalske produkcije. Bogate individualne glasbene izkušnje, širok spekter glasbenih okusov ter izobraževanje pri vodilnih svetovnih glasbenikih uvrščajo ta kvintet med vodilne komorne pihalne sestave na Hrvaškem. V sodelovanju z NOTA BENE so izdali tri albume.
Člani kvinteta Kalamos so:
Dora Draclin – oboa
Yaroslav Sadovyy – klarinet
Aljaž Razdevšek – saksofon
Branimir Norac – bas klarinet
Šime Vuksan – fagot
Kadar oboistka Dora Draclin ne obrezuje svojih jezičkov, rada roma na metal koncerte in festivale. Še posebej pa je ponosna na svojih (za zdaj) osem obiskov koncertov skupine Iron Maiden. Sanja, da bi se nekega dne zbudila pod mediteranskim borom in ugotovila, da je globalno segrevanje zmagalo in da bo odslej vladalo večno poletje. Dora bojkotira družbena omrežja – a kot se za pravo alternativo spodobi – ji na srečo v kvintetu Kalamos nikoli ne zmanjka dobre družbe.
Klarinetist Yaroslav Sadovyy vztrajno poskuša usklajevati vse segmente svojega zasebnega in poklicnega življenja, pri čemer si urnik nenehno polni z novimi obveznostmi v upanju, da bo vesolje samo rešilo kakšno izmed njih. In kot v čarobni pravljici se to včasih res zgodi. Teži k linearnemu obstoju, izogiba se cikličnosti, zato ne mara praznovanja rojstnih dni. Kot pravi »sam svoj mojster« je avtor vseh priredb za kvintet Kalamos. Niso pa mu tuja niti domača opravila, kuhanje, oblikovanje, geopolitika in nešteti drugi izzivi.
Saksofonist Aljaž Razdevšek je velik ljubitelj mačk, narave ter poezije. Njegova strast sta tudi kava in čokolada. V prostem času se rad pretvarja, da je kuharski mojster. Zbira stare saksofone in sobne rastline. Kot saksofonist v kvintetu in tudi nasploh čuti odgovornost, da nenehno raziskuje zvok in značaj drugih instrumentov, da bi razširil svojo paleto barv, artikulacij, zvoka, vibrata in glasbenega izraza.
Iz mitskih globin nizkih frekvenc prihaja Branimir Norac s svojim bas klarinetom. Najraje ustvarja zvoke temnega in žametnega značaja, čeprav mu niso tuji niti toni, ki bi jih proizvajali vesoljci, ki kradejo živino. Glasbo je vedno doživljal kot zemljevid z zakladom. Na potovanje v oddaljene dežele se je podal že pri osmih letih in plul pod zastavami pihalnih orkestrov, simfoničnih orkestrov, gledaliških skupin, alternativnih rock bendov, cerkvenih pevskih zborov, folklornih društev in plesnih kolektivov. Včasih je s hrupom tresel stene, drugič pa tiho igral Bachove invencije – odvisno od priložnosti. Trenutno ustvarja nove zemljevide in izmišlja svetove, po katerih bi lahko pluli tudi drugi. Je najnovejši član posadke ladje Kalamos, s katero z veseljem jadra v objem novih glasbenih neviht in tišin.
Šime Vuksan je izbral fagot, ker v šoli ni bilo bobnov. A ko je zagledal fagot, si je mali deček v svoji glavi mislil, da je to »kul bazuka«, ki jo bo lahko nosil povsod s sabo – zato se je odločil za ta instrument. V prostem času rad hodi na koncerte in odkriva nove skupine ter ansamble. Je profesor na glasbeni šoli in se jezi, ko mu učenec za napačne tone krivi jeziček, razveseli pa ga, kadar otroci iz njegovega razreda odidejo srečni in izpolnjeni.